<<<<<<< HEAD  Ankieta Satysfakcji Klienta Urzędu Miejskiego w Sułkowicach

Ankieta Satysfakcji Klienta Urzędu Miejskiego w Sułkowicach

Szanowni Państwo
W trosce o zapewnienie właściwej jakości świadczonych usług zwracamy się z uprzejmą prośbą o wypełnienie niniejszej anonimowej ankiety. Pozyskane informacje zostaną wykorzystane w procesie doskonalenia poziomu świadczonych usług. Państwa odpowiedzi pomogą usprawnić pracę Urzędu, a tym samym dostosować poziom świadczonych usług do Państwa oczekiwań.
Dziękujemy za współpracę
Gdzie (na jakim stanowisku) załatwiał(a) Pani/Pan sprawę?
  • Referat Organizacyjny - Sekretariat
  • Referat Organizacyjny - Dziennik Podawczy
  • Referat Finansowy
  • Referat Podatków i Opłat Lokalnych
  • Referat Spraw Obywatelskich
  • Urząd Stanu Cywilnego
  • Referat Techniczno-Inwestycyjny
  • Referat Oświaty, Kultury i Rekreacji
  • Referat Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego - Geodezja
  • Referat Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego - Planowanie przestrzenne
  • Referat Ochrony Środowiska - Ekodoradcy
  • Referat Ochrony Środowiska - Odpady komunalne
  • Referat Ochrony Środowiska - Pozostałe
  • Referat Rozwoju Lokalnego i Promocji

Jak ocenia Pan/Pani załatwienie sprawy w Urzędzie? (proszę zaznaczyć odpowiednie pole).
Zdecydowanie dobrze Raczej dobrze Nie mam zdania Raczej słabo Zdecydowanie słabo
Uprzejmość urzędnika
Pomoc urzędnika w załatwieniu sprawy
Wiedza i fachowość urzędnika
Czas oczekiwania na załatwienie sprawy


Czy jest Pan/Pani zadowolony(a) z wizyty w Urzędzie Miejskim w Sułkowicach ?
  • Tak
  • Nie

Informacja o osobie wypełniającej ankietę:
  • Mieszkaniec Gminy Sułkowice
  • Gość

Dziękujemy za wypełnienie ankiety



=======  Ankieta Satysfakcji Klienta Urzędu Miejskiego w Sułkowicach

Ankieta Satysfakcji Klienta Urzędu Miejskiego w Sułkowicach

Szanowni Państwo
W trosce o zapewnienie właściwej jakości świadczonych usług zwracamy się z uprzejmą prośbą o wypełnienie niniejszej anonimowej ankiety. Pozyskane informacje zostaną wykorzystane w procesie doskonalenia poziomu świadczonych usług. Państwa odpowiedzi pomogą usprawnić pracę Urzędu, a tym samym dostosować poziom świadczonych usług do Państwa oczekiwań.
Dziękujemy za współpracę
Gdzie (na jakim stanowisku) załatwiał(a) Pani/Pan sprawę?
  • Referat Organizacyjny - Sekretariat
  • Referat Organizacyjny - Dziennik Podawczy
  • Referat Finansowy
  • Referat Podatków i Opłat Lokalnych
  • Referat Spraw Obywatelskich
  • Urząd Stanu Cywilnego
  • Referat Techniczno-Inwestycyjny
  • Referat Oświaty, Kultury i Rekreacji
  • Referat Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego - Geodezja
  • Referat Gospodarki Przestrzennej i Mienia Komunalnego - Planowanie przestrzenne
  • Referat Ochrony Środowiska - Ekodoradcy
  • Referat Ochrony Środowiska - Odpady komunalne
  • Referat Ochrony Środowiska - Pozostałe
  • Referat Rozwoju Lokalnego i Promocji

Jak ocenia Pan/Pani załatwienie sprawy w Urzędzie? (proszę zaznaczyć odpowiednie pole).
Zdecydowanie dobrze Raczej dobrze Nie mam zdania Raczej słabo Zdecydowanie słabo
Uprzejmość urzędnika
Pomoc urzędnika w załatwieniu sprawy
Wiedza i fachowość urzędnika
Czas oczekiwania na załatwienie sprawy


Czy jest Pan/Pani zadowolony(a) z wizyty w Urzędzie Miejskim w Sułkowicach ?
  • Tak
  • Nie

Informacja o osobie wypełniającej ankietę:
  • Mieszkaniec Gminy Sułkowice
  • Gość

Dziękujemy za wypełnienie ankiety



>>>>>>> 42272e6d (ankieta)