Aktualności
Dodatek węglowy

Ośrodek Pomocy Społecznej w Sułkowicach rozpoczyna przyjmowanie wniosków o wypłatę dodatku węglowego. Wnioski należy składać na piśmie w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Sułkowicach ul. Sportowa 45 od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500 lub za pośrednictwem platformy internetowej e-PUAP.
Wnioski o wypłatę dodatku węglowego należy złożyć w terminie do 30 listopada 2022 r. Wnioski złożone po tym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Dodatkowe informacje udzielane będą telefonicznie pod nr (12) 272 50 20, 12 273 36 62 lub osobiście w Ośrodku w godzinach pracy placówki.
Warunkiem koniecznym do uzyskania dodatku węglowego jest wpis lub zgłoszenie źródła ogrzewania do centralnej ewidencji emisyjności budynków (CEEB)
Wnioski dostępne są w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej oraz w wersji elektronicznej - do pobrania poniżej.
WNIOSEK O WYPŁATĘ DODATKU WĘGLOWEGO
Pytania i odpowiedzi dotyczące dodatku węglowego znajdują się na stronie Ministerstwa Klimatu i Środowiska [link do strony].