Aktualności
III Gminny Turniej Piłki Siatkowej

Burmistrz Gminy Sułkowice wraz z grupą „Plażówka Sułkowice” zapraszają do udziału w III Gminnym Turnieju Piłki Siatkowej, który odbędzie się w sobotę 22 lipca br. na boisku plażowym za Szkołą Podstawową nr 2 w Sułkowicach.
Zapisy zespołów do dnia 15 lipca poprzez adres mailowy plazowkasulkowice@gmail.com.
Dla zwycięzców przewidziano atrakcyjne nagrody.
REGULAMIN WYDARZENIA:
I. Organizatorzy: grupa pn. „Plażówka Sułkowice” oraz Burmistrz Gminy Sułkowice – Urząd Miejski w Sułkowicach, Rynek 1, 32-440 Sułkowice, NIP: 681 20 53 828, REGON: 000 530 241.
II. Termin i miejsce wydarzenia: turniej rozegrany zostanie w dniu 22 lipca 2023 r. w godz. 9:30 – 19:00 (zgłoszone drużyny mają obowiązek stawienia się 15 min. przed rozpoczęciem rozgrywek) na boisku do siatkówki plażowej, znajdującym się w Sułkowicach, ul. Sportowa (przy Szkole Podstawowej nr 2 w Sułkowicach).
III. Cele Turnieju:
1. Popularyzowanie siatkówki plażowej.
2. Integracja społeczności lokalnej.
3. Organizacja czasu wolnego.
IV. Uczestnictwo w wydarzeniu
1. Rozgrywki organizowane są w jednej kategorii wiekowej - powyżej 16 lat.
2. Każdy uczestnik zobowiązany jest do uiszczenia opłaty startowej w wysokości 20 zł w biurze zawodów (namiot organizatorów w dniu wydarzenia), która przeznaczona zostanie na opłacenie posiłku regeneracyjnego dla uczestnika.
3. Zawodnicy biorą udział w turnieju na własną odpowiedzialność.
4. Zespoły grają w składach 4 osobowych (+ zawodnicy rezerwowi - nieobowiązkowi).
5. Turniej zostanie rozegrany w kategorii „open” (drużyny mogą być damsko-męskie).
6. Każdy zespół musi posiadać kapitana.
7. Warunkiem uczestnictwa jest posiadanie odpowiedniego stroju sportowego.
8. Turniej skierowany jest do amatorów piłki siatkowej.
9. O uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń.
V. Zgłoszenie:
1. Nazwa zespołu.
2. Imiona oraz nazwiska członków zespołu.
3. Wyszczególniony Kapitan.
4. Zgłoszenia należy przesłać na adres mailowy: plazowkasulkowice@gmail.com do 15 lipca 2023 r.
VI. Rozgrywki:
1. Obowiązują przepisy Polskiego Związku Piłki Siatkowej.
2. System rozgrywek uzależniony będzie od ilości zgłoszeń - max 8 drużyn. Rozgrywki będą odbywać się w 2 grupach, systemem „każdy z każdym”, do fazy finałowej awansują po 2 drużyny z każdej grupy z dwóch pierwszych miejsc. Następnie zostaną rozegrane półfinały, mecz o 3 miejsce oraz finał.
3. O sprawach nieujętych w regulaminie decyduje Organizator.
4. Do rozegrania zawodów wymagane jest zgłoszenie minimum 4 zespołów.
5. Szczegółowy program turnieju zostanie przedstawiony po zamknięciu listy zgłoszeń.
6. System rozgrywek ustala Organizator – w zależności od ilości zgłoszeń.
7. Gra toczy się do 2 wygranych setów, do 15 lub 21 pkt. (system uzależniony od ilości drużyn zgłoszonych), w razie stanu po 1 w setach, rozgrywana jest trzecia partia, która rozgrywa się na takich samych zasadach lecz do 10 lub 15 pkt.
VII. Punktacja:
1. Zwycięstwo 2:0 w setach – 3 pkt, zwycięstwo 2:1 w setach – 2 pkt, porażka 1:2 – 1 pkt, porażka 0:2 – 0 pkt.
2. O miejscu w tabeli decyduje (kolejno):
a) ilość zdobytych punktów, w przypadku tej samej ilości punktów
b) tzw. mała tabela: wynik bezpośredniego spotkania (lepsza różnica setów oraz małe punkty)
c) rzut monetą.
VIII. Nagrody:
1. Drużyny, które zajmą 1, 2 oraz 3 miejsce otrzymają nagrody rzeczowe oraz dyplomy.
2. Ostateczna interpretacja regulaminu należy do Organizatora.
IX. Postanowienia końcowe:
1. Udział w wydarzeniu oznacza zgodę na utrwalenie przez Organizatora, bądź na jego zlecenie, wizerunku Uczestnika, oraz wizerunku dziecka/dzieci pozostających pod jego opieką. Uczestnik tym samym wyraża zgodę na utrwalanie i rozpowszechnianie swojego wizerunku, oraz wizerunku dziecka/dzieci pozostających pod jego opieką, na zasadach opisanych w Regulaminie. Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystanie jego wizerunku oraz wizerunku dziecka/dzieci pozostających pod jego opieką, we wszelkich materiałach wydawanych i rozpowszechnianych, w każdej formie lub technice, w tym w formie fotografii, w Internecie, w wydawnictwach Organizatora w celu promocji działalności Organizatora, w tym do zamieszczenia na stronie internetowej Organizatora oraz profilu Organizatora na portalach społecznościowych oraz na rozpowszechnienie wizerunku w celu promocji wydarzenia poprzez zamieszczanie zdjęć i materiałów filmowych na stronie internetowej wydarzenia, materiałach i kanałach online oraz we wszelkich drukowanych materiałach promocyjnych związanych z wydarzeniem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału w wydarzeniu.
2. Organizator informuje, że udostępnione mu dane osobowe uczestników wydarzenia przetwarzane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej RODO), w celu: przeprowadzenia imprezy tj.: a) rejestracji uczestnika, b) prezentacji uczestników i wyłonienia zwycięzców, w tym w szczególności poprzez ogłoszenie ich danych osobowych publicznie, to jest w stosunku do nieoznaczonej grupy odbiorców przez komentatora w trakcie wydarzenia oraz w informacjach zamieszczonych w mediach społecznościowych, gminnej gazecie „Klamra”, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Sułkowicach, c) prezentacji list startowych w Biurze Zawodów w zakresie: imię, nazwisko, d) weryfikacji uczestnika imprezy w Biurze Zawodów, e) przyznania i wydania nagród.
3. Organizator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych (IODO), z którym można się kontaktować poprzez email: iodo@sulkowice.pl.
4. Osoby niepełnoletnie startujące w zawodach muszą posiadać pisemną zgodę prawnego opiekuna oraz oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w imprezie do wglądu przez Organizatora.
5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu ubezpieczeń zdrowotnych i następstw nieszczęśliwych wypadków a także za rzeczy pozostawione na obiekcie sportowym.
6. W zawodach mogą uczestniczyć jedynie zawodnicy zgłoszeni w formularzu zgłoszeniowym przygotowanym przez Organizatora.
7. Organizator zastrzega sobie prawo zmian w Regulaminie.
8. Zgłoszenie do turnieju jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
9. Organizator zapewnia środki ochrony indywidualnej (maseczki, środki dezynfekujące) dostępne
w biurze zawodów.
10. Organizator ma prawo odmówić uczestnictwa w wydarzeniu osobie zachowującej się niezgodnie z ustalonymi zasadami, w tym w stanie nietrzeźwości lub po użyciu środków odurzających.
11. Na teren obiektu na którym odbywa się wydarzenie obowiązuje zakaz wjazdu samochodami, motocyklami, quadami, za wyjątkiem służb ratowniczych oraz Organizatorów.
12. Na terenie wydarzenia obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, wnoszenia wszelkich materiałów lub przedmiotów niebezpiecznych, w szczególności broni, petard, zimnych ogni, rac, noży oraz używania otwartego ognia.
14. Na terenie wydarzenia obowiązuje całkowity zakaz śmiecenia oraz pozostawiania resztek jedzenia lub picia.
15. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania i przesunięcia terminu wydarzenia,
ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne.