Aktualności
LVII sesja Rady Miejskiej

KOMUNIKAT
Informuje się mieszkańców Gminy Sułkowice, że LVII sesja Rady Miejskiej w Sułkowicach odbędzie się w dniu:
31 maja 2022 r. o godz. 1500
w Sali Samorządowej (budynek Starej Szkoły w Sułkowicach, Rynek 6)
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu obrad LVI sesji.
4. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Miejskiej z działalności w okresie międzysesyjnym.
5. Informacja Przewodniczących Komisji o pracy w okresie międzysesyjnym.
6. Przedstawienie oceny zasobów pomocy społecznej.
7. Przedstawienie „Raportu o stanie Gminy Sułkowice za 2021”.
8. Sprawozdanie Burmistrza z pracy w okresie międzysesyjnym i z wykonywania uchwał Rady.
9. Interpelacje i zapytania Radnych.
10. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1) zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Sułkowice na 2022 rok Nr XLIX/311/2021 Rady Miejskiej w Sułkowicach z dnia 30 grudnia 2021 roku;
2) zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Sułkowice na lata 2022-2040 przyjętej Uchwałą Nr XLIX/310/2021 Rady Miejskiej w Sułkowicach z dnia 30 grudnia 2021 roku;
3) przyjęcia regulaminu Gminy Sułkowice na realizację zadań polegających na zmianie systemu ogrzewania, opartego na paliwie stałym, na ogrzewanie proekologiczne w ramach działań mających na celu zmniejszenie emisji pyłów i innych zanieczyszczeń wprowadzonych do atmosfery na terenie Gminy Sułkowice na rok 2022;
4) przyjęcia ,,Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Sułkowice”;
5) ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz zasad usytuowania na terenie Gminy Sułkowice miejsc sprzedaży tych napojów;
6) uchylenia Uchwały nr XLV/350/2022 Rady Miejskiej w Sułkowicach z dnia 13 kwietnia 2022 r. w sprawie upoważnienia Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Sułkowicach do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej.
11. Wolne wnioski i oświadczenia radnych.
12. Komunikaty i informacje.
13. Zamknięcie obrad sesji.