Aktualności
Oferta realizacji zadania publicznego - 140-lecie OSP w Sułkowicach

Ochotnicza Straż Pożarna w Sułkowicach złożyła wniosek w trybie art. 19a Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie z pominięciem otwartego konkursu ofert – na realizację zadania publicznego pn.:
„Obchody 140-lecia Ochotniczej Straży Pożarnej w Sułkowicach”
Uznając celowość realizacji zadania publicznego przez ww. podmiot, na podstawie art.19 a ust. 4 Ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, informujemy, że każdy może zgłosić uwagi dotyczące złożonej oferty w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, tj.; do 14 sierpnia 2023 r. (liczy się data wpływu uwag do Urzędu).
Uwagi prosimy składać pocztą na adres:
Urząd Miejski w Sułkowicach
Rynek 1
32-440 Sułkowice
lub
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sułkowicach
(sala obsługi klienta, pok. nr 01).
W godzinach pracy Urzędu:
poniedziałek 8:00 - 17:00
wtorek - czwartek 7:00 - 15:00
piątek 7:00 - 14:00
do pobrania:
Formularz zgłaszania uwag (DOC)