Aktualności
Potwierdzenie Profilu Zaufanego w Urzędzie Miejskim w Sułkowicach

Profil Zaufany to elektroniczne dane osoby posiadającej konto na ePUAP, które pozwalają na jej identyfikację. Posiadacz profilu zaufanego uzyskuje dostęp do funkcji „podpisu zaufanego” – podpisu elektronicznego umożliwiającego uwierzytelnienie dokumentów elektronicznych wnoszonych do organów administracji publicznej poprzez Internet bez wychodzenia z domu.
W celu uzyskania potwierdzenia Profilu Zaufanego należy założyć konto na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl) lub w systemie Profil Zaufany (https://pz.gov.pl), gdzie wraz z założonym kontem system automatycznie wysyła wniosek o nadanie Profilu Zaufanego, który do 14 dni musi zostać potwierdzony w jednym z Punktów Potwierdzających, a taką możliwość posiada Urząd Miejski w Sułkowicach.
Informacje związane z potwierdzeniem Profilu można uzyskać pod numerem: 12 273 20 75 wew. 14 w godzinach pracy urzędu.
Udając się do urzędu w celu potwierdzenia swojej tożsamości należy pamiętać o zabraniu ze sobą ważnego dowodu osobistego lub paszportu. Usługa ta jest bezpłatna, a Profil Zaufany jest ważny 3 lata od potwierdzenia wniosku, a posiadacz Profilu może sam w dowolnym momencie przedłużyć jego ważność.