Aktualności
Przewodnik po Urzędzie Miejskim w Sułkowicach

Przewodnik po Urzędzie Miejskim w Sułkowicach
32-440 Sułkowice
telefon: (12) 273-20-75,
(12) 273-21-48
fax: (12) 272-14-22
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /v6i252vype/SkrytkaESP
email:sulkowice@sulkowice.pl
Godziny otwarcia:
poniedziałek: 8:00 - 17:00
wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30
lipiec - sierpień:
poniedziałek: 8:00 - 17:00
wtorek - czwartek: 7:00 - 15:00
piątek: 7:00 - 14:00
Sala Obsługi Klienta na parterze budynku
tu załatwić można:
- na dzienniku podawczym:
- złożenie wszelkich pism
- odbiór gotowych decyzji i dokumentów
- złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego
- Odbiór dowodu osobistego
- w kasie:
- zapłata podatku
- należności i opłaty pozostałe
Urząd funkcjonuje na podstawie wewnętrznego podziału organizacyjnego na referaty i samodzielne stanowiska.
SEKRETARZ GMINY
pok. nr 225
tel. wew. 23
REFERAT ORGANIZACYJNY
- pok. nr 01 - Sala Obsługi Klienta
centrala tel. (12) 27-32-075 i 27-32-584
wew. nr 35, 39
- pok. nr 111 - Informatyk tel. wew. 12
- pok. nr 226 - Stanowisko ds. organizacyjnych
tel. wew. 27 - pok. nr 223 - Sekretariat Burmistrza Gminy Sułkowice
tel. wew. 14
Referat załatwia sprawy:
- obsługa sekretariatu Burmistrza
- obsługa Rady Miejskiej i jej Komisji w ustalonym przez Burmistrza zakresie,
- obsługa poczty w tym poczty elektronicznej konta email : sulkowice@sulkowice.pl
- obsługa oficjalnej strony www.sulkowice.pl
- obsługa Biuletynu Informacji Publicznej
- obsługa wyborów parlamentarnych, prezydenckich, samorządowych,
- obsługa skarg i wniosków
Kierownik Referatu - Teresa Gatlik
REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH
pok. nr 06 tel. wew. 19
Referat załatwia sprawy:
- w zakresie Urzędu Stanu Cywilnego:
- rejestracja stanu cywilnego ludności,
- przyjmowanie oświadczeń mających wpływ na stan cywilny osób, wydawanie zaświadczeń, decyzji, zwolnień oraz sprawy wynikające z ustawy "Prawo o aktach stanu cywilnego" oraz "Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego",
- w zakresie spraw obywatelskich:
- ewidencja ludności, dokumenty tożsamości, rejestr i spis wyborców,
- ewidencja działalności gospodarczej,
- zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
- zezwolenia na zbiórki publiczne,
- zezwolenia na publiczny transport drogowy,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców,
- wojskowe
Kierownik Referatu - Piotr Piątek
URZĄD STANU CYWILNEGO
pok. nr 118 - Urząd Stanu Cywilnego, tel. wew. 31
- rejestracja stanu cywilnego ludności,
- przyjmowanie oświadczeń mających wpływ na stan cywilny osób, wydawanie zaświadczeń, decyzji, zwolnień oraz sprawy wynikające z ustawy "Prawo o aktach stanu cywilnego" oraz "Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego",
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Hanna Pluszczyk
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego - Piotr Piątek (pok. nr 06, tel. wew. 19)
REFERAT TECHNICZNO-INWESTYCYJNY
- pok. nr 117 - Kierownik Referatu Techniczno-Inwestycyjnego, tel. wew. 22
- pok. nr 118 - Referat Techniczno - Inwestycyjny, tel. wew. 21
Referat załatwia sprawy:
- planowanie rozwoju infrastruktury komunalnej,
- sporządzanie projektów planów wieloletnich, rocznych w zakresie inwestycji i remontów,
- kompleksowe prowadzenie inwestycji i remontów,
- drogownictwa, energetyki,
- zamówienia publiczne,
- pozyskiwanie finansowych środków pomocowych
Kierownik Referatu
REFERAT OŚWIATY, KULTURY I REKREACJI
pok. nr 228
tel. wew. 24
Referat załatwia sprawy:
- oświaty i wychowania /w tym szkoły podstawowe, gimnazja i przedszkola/,
- kultury, sportu, turystyki, współpraca z Ośrodkiem Kultury, ze stowarzyszeniami i klubami sportowymi.
Kierownik Referatu - Barbara Flaga
REFERAT GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I MIENIA KOMUNALNEGO
pok. nr 116 - Kierownik Referatu tel. bezpośredni tel. wew. 31
Referat załatwia sprawy:
- miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i lokalizacji inwestycji, wyrysy i wypisy z planu zagospodarowania
- sprzedaży i oddawania w użytkowanie wieczyste gruntów stanowiących własność Gminy,
- gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości,
- organizowanie przetargów na sprzedaż i oddawanie gruntów w użytkowanie wieczyste,
- rozgraniczenia działek, podziały i numeracja nieruchomości.
Kierownik Referatu Janusz Gędłek
REFERAT OCHRONY ŚRODOWISKA
pok. nr 112 tel. wew. 18
pok. nr 115 tel. wew. 20
Referat załatwia sprawy:
- ochrony przyrody i środowiska, oraz sprawy wynikające z ustawy "Prawo wodne".
Kierownik Referatu
EKODORADCA
pok. nr. 115, tel. 697 665 508
Ekodoradca - Patrycja Bujas
REFERAT FINANSOWY
pok. nr 08 - Skarbnik Gminy tel. wew. 16
pok. nr 07 - Referat Finansowy tel. wew. 45 i 15
Referat prowadzi sprawy:
- projektowania budżetu i plany finansowe, analiza budżetu,
- rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,
- ewidencji i egzekucji należności budżetowych, majątku trwałego i finansowego,
- obsługi kasowej
Kierownik Referatu - Dorota Hodurek - Skarbnik Gminy
REFERAT PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH
pok. nr 02 i 03 - tel. wew. 13, 33
- wymiar podatków i opłat lokalnych, księgowość podatków i opłat,
- egzekucja należności podatkowych i opłat
REFERAT ROZWOJU LOKALNEGO I PROMOCJI
pok. nr. 229
tel. wew. 43 - fundusze
tel. wew. 28 - promocja
Referat prowadzi sprawy:
- pozyskiwanie funduszy zewnętrznych
- przygotowywanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej
- współpraca przy tworzeniu i realizacji dokumentów strategicznych Gminy
- zarządzanie projektami w tym prowadzenie rozliczeń, sprawozdawczości i monitoringu z realizacji projektów
- prowadzenie całości spraw związanych z promocją Gminy
- prowadzenie spraw związanych z realizacją polityki informacyjnej Gminy
- zapewnienie obsługi poligraficznej oraz informacji wizualnej Urzędu i Gminy
- kolportaż Gazety Gminnej "Klamra"
Kierownik Referatu - Ewa Garbień
Pełnomocnik d/s rozwiązywania problemów społecznych:
Aleksandra Hołoś
budynek Zespołu Ekonomiki Oświaty, ul. 11 Listopada 9
nr. tel. 691 665 580
Prowadzi sprawy:
-
Profilaktyka uzależnień
-
Opracowanie i realizacja gminnego programu profilaktyki
Informujemy:
- Sprawy komunikacji załatwia Starostwo Powiatowe w Myślenicach Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych - ul. Drogowców 2
tel. 12 272 37 82, 12 272 38 56 - Sprawy w zakresie ewidencji gruntów - wyrysy z map, wypisy z ewidencji gruntów, przeklasyfikowanie gruntów, uwłaszczenia itd. załatwiane są w Starostwie Powiatowym przy ul. Słowackiego 36,
tel. 12 272 15 28 wew. 24 - Sprawy architektury i budownictwa załatwia Starostwo Powiatowe w Myślenicach, ul. Słowackiego 36, www.myslenicki.pl
tel: 12 272 11 34