Aktualności
XIX Sesja Rady Miejskiej w Sułkowicach

KOMUNIKAT
Informuje się mieszkańców Gminy Sułkowice, że XIX sesja Rady Miejskiej w Sułkowicach odbędzie się w dniu:
30 czerwca 2025 r. o godz. 900
w Sali Samorządowej (budynek Starej Szkoły w Sułkowicach, Rynek 6).
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu obrad XVIII sesji.
4. Sprawozdanie Przewodniczącej Rady Miejskiej z działalności w okresie międzysesyjnym.
5. Informacja Przewodniczących Komisji o pracy w okresie międzysesyjnym.
6. Sprawozdanie Burmistrza z pracy w okresie międzysesyjnym i z wykonywania uchwał Rady.
7. Interpelacje i zapytania Radnych.
8. Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy Sułkowice z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2024.
9. Rozpatrzenie i debata nad „Raportem o stanie Gminy Sułkowice za 2024 rok”.
10. Podjęcie uchwały w sprawie wotum zaufania dla Burmistrza Gminy Sułkowice.
11. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Sułkowice za 2024 rok i informacją o stanie mienia Gminy Sułkowice:
1) odczytanie Uchwały Nr S.O.XIV.423.12.2025 Składu Orzekającego Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie z dnia 22 kwietnia 2025 r. w sprawie: zaopiniowania sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Sułkowice za 2024 rok oraz informacji o stanie mienia Gminy Sułkowice na dzień 31 grudnia 2024 r.;
2) odczytanie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Sułkowicach z dnia 12 maja 2025 r. w sprawie absolutorium dla Burmistrza Gminy Sułkowice z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok;
3) odczytanie Uchwały Nr S.O.XIV.424.10.2025 Składu Orzekającego Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie z dnia 20 maja 2025 r. w sprawie: zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Sułkowicach odnośnie absolutorium dla Burmistrza Gminy Sułkowice z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok;
4) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Sułkowice za rok 2024;
5) podjęcie uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Sułkowice za rok 2024.
12. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1) zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Sułkowice na 2025 rok Nr XIII/87/2024 Rady Miejskiej w Sułkowicach z dnia 31 grudnia 2024 roku;
2) zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sułkowice na lata 2025-2040;
3) uchwalenia "Regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Sułkowice";
4) przyznania dotacji z budżetu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudniku;
5) uchylenia Uchwały Nr XVIII/131/2025 Rady Miejskiej w Sułkowicach z dnia 27 maja 2025 roku w sprawie przyjęcia „Aktualizacji założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Sułkowice na lata 2025-2027”;
6) przyjęcia ,,Aktualizacji założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Sułkowice na lata 2025-2027”;
7) uchylenia Uchwały Nr XVIII/132/2025 Rady Miejskiej w Sułkowicach z dnia 27 maja 2025 roku w sprawie przyjęcia „Strategii transformacji energetycznej dla Gminy Sułkowice";
8) przyjęcia „Strategii transformacji energetycznej dla Gminy Sułkowice".
9) wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy bez przeprowadzenia przetargu na okres 10 lat, części nieruchomości o pow. 15 m2, położonej w Sułkowicach, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 613/1, na której posadowiony jest garaż blaszany;
10) wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy bez przeprowadzenia przetargu na okres 10 lat, części nieruchomości o pow. 15 m2, położonej w Sułkowicach, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 613/1, na której posadowiony jest garaż blaszany;
11) wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy bez przeprowadzenia przetargu na okres 3 lat, części nieruchomości o pow. 700 m2, położonej w Rudniku, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 1924/28, z przeznaczeniem jej na cele rolne, na rzecz dotychczasowego dzierżawcy.
13. Wolne wnioski i oświadczenia radnych.
14. Komunikaty i informacje.
15. Zamknięcie obrad sesji.
Więcej informacji na temat sesji znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej.