Aktualności
XXVII Sesja Rady Miejskiej w Sułkowicach

Sesje Ready Miejskiej
KOMUNIKAT
Informuje się mieszkańców Gminy Sułkowice, że XXVII sesja Rady Miejskiej w Sułkowicach odbędzie się w dniu:
27 sierpnia 2020 r. (czwartek) o godz. 16:00
w Sułkowickim Ośrodku Kultury, ul. 1 Maja 70, 32-440 Sułkowice
Porządek obrad:
- Otwarcie sesji.
- Przedstawienie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu obrad XXV sesji.
- Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Miejskiej z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Informacja Przewodniczących Komisji o pracy w okresie międzysesyjnym.
- Sprawozdanie Burmistrza z pracy w okresie międzysesyjnym i z wykonywania uchwał Rady.
- Interpelacje i zapytania Radnych.
- Sprawozdanie z działalności Rady Miejskiej i Komisji stałych za pierwsze półrocze
2020 r. - Informacja na temat przygotowania placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Sułkowice do nowego roku szkolnego 2020/2021.
- Informacja o bilansie skonsolidowanym Gminy Sułkowice sporządzonym na dzień 31 grudnia 2019 r.
- Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
- zmiany uchwały budżetowej Gminy Sułkowice na rok 2019 Nr XVII/110/2019 Rady Miejskiej w Sułkowicach z dnia 30 grudnia 2019 r.;
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Sułkowice przyjętej Uchwałą Nr XVII/109/2019 Rady Miejskiej w Sułkowicach z dnia 30 grudnia 2019 r.;
- ustalenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości;
- wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowej położonej w Rudniku;
- przyznania dotacji z budżetu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sułkowicach;
- przyznania dotacji z budżetu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sułkowicach;
- przyznania dotacji z budżetu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudniku;
- przyznania dotacji z budżetu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Harbutowicach.
- Wolne wnioski i oświadczenia radnych.
- Komunikaty i informacje.
- Zamknięcie obrad sesji.