Aktualności
XXX sesja Rady Miejskiej

KOMUNIKAT
Informuje się mieszkańców Gminy Sułkowice, że XXX sesja Rady Miejskiej w Sułkowicach odbędzie się w dniu:
26 listopada 2020 r. (czwartek) o godz. 1600
z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej umożliwiających porozumiewanie się na odległość
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu obrad XXIX sesji.
4. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Miejskiej z działalności w okresie międzysesyjnym.
5. Uzupełnienie informacji na temat analizy złożonych oświadczeń majątkowych Radnych Rady Miejskiej w Sułkowicach.
6. Informacja Przewodniczących Komisji o pracy w okresie międzysesyjnym.
7. Sprawozdanie Burmistrza z pracy w okresie międzysesyjnym i z wykonywania uchwał Rady.
8. Uzupełnienie informacji na temat analizy złożonych oświadczeń majątkowych pracowników.
9. Interpelacje i zapytania Radnych.
10. Zagadnienia z zakresu ochrony powietrza na terenie Gminy Sułkowice.
11. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1) zmiany uchwały budżetowej Gminy Sułkowice na rok 2020 Nr XVII/110/2019 Rady Miejskiej w Sułkowicach z dnia 30 grudnia 2019 r.;
2) ustalenia wysokości dopłat do taryf cen i opłat za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na rok 2021;
3) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości;
4) określenia kryteriów naboru wraz z liczbą punktów do samorządowych przedszkoli na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentów niezbędnych do potwierdzania tych kryteriów;
5) przyjęcia „Programu współpracy Gminy Sułkowice z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2021";
6) określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania oraz trybu konsultacji społecznych projektu Strategii Rozwoju Gminy Sułkowice na lata 2021-2028.
12. Wolne wnioski i oświadczenia radnych.
13. Komunikaty i informacje.
14. Zamknięcie obrad sesji.