Przewodnik po Urzędzie Miejskim w Sułkowicach

 

 

Urząd Miejski w Sułkowicach
Rynek 1
32-440 Sułkowice

telefon: (12) 273-20-75,
 (12) 273-21-48
fax: (12) 272-14-22

 Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP:  /v6i252vype/SkrytkaESP
email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny otwarcia:
poniedziałek: 8:00 - 17:00
wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

 

Lipiec - sierpień:

poniedziałek: 8:00 - 17:00
wtorek - czwartek: 7:00 - 15:00
piątek: 7:00 - 14:00

 

 Burmistrz Gminy Sułkowice przyjmuje obywateli w sprawie skarg i wniosków:
poniedziałki: 14:00 - 17:00
środy: 15:00 - 16:00

 

 


 

Sala Obsługi Klienta na parterze budynku
tu załatwić można:

  • na dzienniku podawczym:
    • złożenie wszelkich pism
    • odbiór gotowych decyzji i dokumentów
    • złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego
    • Odbiór dowodu osobistego
  • w kasie:
    • zapłata podatku
    • należności i opłaty pozostałe



Urząd funkcjonuje na podstawie wewnętrznego podziału organizacyjnego na referaty i samodzielne stanowiska.


SEKRETARZ GMINY

pok. nr 225
tel. wew. 23

 


REFERAT ORGANIZACYJNY 

  • pok. nr 01 - Sala Obsługi Klienta
    centrala tel. (12) 27-32-075 i 27-32-584
    wew. nr 35, 39
    • pok. nr 111 - Informatyk tel. wew. 12
    • pok. nr 226 - Stanowisko ds. organizacyjnych
      tel. wew. 27
    • pok. nr 223 - Sekretariat Burmistrza Gminy Sułkowice
      tel. wew. 14

Referat załatwia sprawy:  

  • obsługa sekretariatu Burmistrza
  • obsługa Rady Miejskiej i jej Komisji w ustalonym przez Burmistrza zakresie,
  • obsługa poczty w tym poczty elektronicznej konta email : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • obsługa oficjalnej strony www.sulkowice.pl
  • obsługa Biuletynu Informacji Publicznej
  • obsługa wyborów parlamentarnych, prezydenckich, samorządowych,
  • obsługa skarg i wniosków

 

Kierownik Referatu - Teresa Gatlik


 

REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH -

pok. nr 06 tel. wew. 19

Referat załatwia sprawy: 

  • w zakresie Urzędu Stanu Cywilnego:
    • rejestracja stanu cywilnego ludności,
    • przyjmowanie oświadczeń mających wpływ na stan cywilny osób, wydawanie zaświadczeń, decyzji, zwolnień oraz sprawy wynikające z ustawy "Prawo o aktach stanu cywilnego" oraz "Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego",
  • w zakresie spraw obywatelskich:
    • ewidencja ludności, dokumenty tożsamości, rejestr i spis wyborców,
    • ewidencja działalności gospodarczej,
    • zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
    • zezwolenia na zbiórki publiczne,
    • zezwolenia na publiczny transport drogowy,
    • przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców,
    • wojskowe

 

Kierownik Referatu - Piotr Piątek

 


 

URZĄD STANU CYWILNEGO

pok. nr 118 - Urząd Stanu Cywilnego, tel. wew. 31

  • rejestracja stanu cywilnego ludności,
  • przyjmowanie oświadczeń mających wpływ na stan cywilny osób, wydawanie zaświadczeń, decyzji, zwolnień oraz sprawy wynikające z ustawy "Prawo o aktach stanu cywilnego" oraz "Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego",

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Hanna Pluszczyk

Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego - Piotr Piątek (pok. nr 06, tel. wew. 19)

 


 

REFERAT TECHNICZNO-INWESTYCYJNY

- pok. nr 117 - Kierownik Referatu Techniczno-Inwestycyjnego, tel. wew.  22
- pok. nr 118 - Referat Techniczno - Inwestycyjny, tel. wew. 21

 

Referat załatwia sprawy: 

  • planowanie rozwoju infrastruktury komunalnej,
  • sporządzanie projektów planów wieloletnich, rocznych w zakresie inwestycji i remontów,
  • kompleksowe prowadzenie inwestycji i remontów,
  • drogownictwa, energetyki,
  • zamówienia publiczne,
  • pozyskiwanie finansowych środków pomocowych

 

Kierownika Referatu - Elżbieta Łabędź


REFERAT OŚWIATY, KULTURY I REKREACJI

pok. nr 228
tel. wew. 24

 

Referat załatwia sprawy: 

  • oświaty i wychowania /w tym szkoły podstawowe, gimnazja i przedszkola/,
  • kultury, sportu, turystyki, współpraca z Ośrodkiem Kultury, ze stowarzyszeniami i klubami sportowymi.

 

Kierownik Referatu - Barbara Flaga

 


REFERAT GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA

pok. nr 115 - Kierownik Referatu tel. bezpośredni tel. wew. 20
pok. nr 116 tel. wew. 31

 

Referat załatwia sprawy: 

  • miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i lokalizacji inwestycji, wyrysy i wypisy z planu zagospodarowania
  • sprzedaży i oddawania w użytkowanie wieczyste gruntów stanowiących własność Gminy,
  • gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości,
  • organizowanie przetargów na sprzedaż i oddawanie gruntów w użytkowanie wieczyste,
  • ochrony przyrody i środowiska, oraz sprawy wynikające z ustawy "Prawo wodne".
  • rozgraniczenia działek, podziały i numeracja nieruchomości

 

Kierownik Referatu - Maciej Budek

Sprawy dotyczące gospodarki przestrzennej gminy:

 


EKODORADCA

pok. nr. 118, tel. 697 665 508

 

Ekodoradca - Iwetta Krasek - Tyńska 

 


 

REFERAT FINANSOWY

pok. nr 08 - Skarbnik Gminy tel. wew. 16
pok. nr 07 - Referat Finansowy tel. wew. 45 i 15

 

Referat prowadzi sprawy: 

  • projektowania budżetu i plany finansowe, analiza budżetu,
  • rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,
  • ewidencji i egzekucji należności budżetowych, majątku trwałego i finansowego,
  • obsługi kasowej


Kierownik Referatu - Dorota Hodurek - Skarbnik Gminy


pok. nr 02 i 03 - dział podatków: tel. wew. 13, 33 
  • wymiar podatków i opłat lokalnych, księgowość podatków i opłat,
  • egzekucja należności podatkowych i opłat
 
Kierownik działu - Bernadetta Dudek
 
 

 

REFERAT ROZWOJU LOKALNEGO I PROMOCJI

pok. nr. 229  

tel. wew. 43 - fundusze
tel. wew. 28 - promocja

 

Referat prowadzi sprawy: 

  • pozyskiwanie funduszy zewnętrznych
  • przygotowywanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej
  • współpraca przy tworzeniu i realizacji dokumentów strategicznych Gminy
  • zarządzanie projektami w tym prowadzenie rozliczeń, sprawozdawczości i monitoringu z realizacji projektów
  • prowadzenie całości spraw związanych z promocją Gminy
  • prowadzenie spraw związanych z realizacją polityki informacyjnej Gminy
  • zapewnienie obsługi poligraficznej oraz informacji wizualnej Urzędu i Gminy
  • kolportaż Gazety Gminnej "Klamra"  

 

Kierownik Referatu - Ewa Garbień

 


Pełnomocnik d/s rozwiązywania problemów społecznych:

Aleksandra Hołoś
pokój nr 05, tel. wew. 17


Prowadzi sprawy:

  • Profilaktyka uzależnień
  • Opracowanie i realizacja gminnego programu profilaktyki


Informujemy:

 

  • Sprawy komunikacji załatwia Starostwo Powiatowe w Myślenicach Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych - ul. Drogowców 2
    tel. 12 272 37 82, 12 272 38 56
  • Sprawy w zakresie ewidencji gruntów - wyrysy z map, wypisy z ewidencji gruntów, przeklasyfikowanie gruntów, uwłaszczenia itd. załatwiane są w Starostwie Powiatowym przy ul. Słowackiego 36,
    tel. 12 272 15 28 wew. 24
  • Sprawy architektury i budownictwa załatwia Starostwo Powiatowe w Myślenicach, ul. Słowackiego 36, www.myslenicki.pl
    tel: 12 272 11 34