Przejdź do menu głównego Przejdź do treści Przejdź do stopki strony
  1. Strona główna
  2. RODO

RODO

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

 

1)     Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sułkowice, z siedzibą w Sułkowicach (32-440) przy ul. Rynek 1

2)     Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy poprzez adres e-mail: iodo@sulkowice.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

3)     Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu:

  1. prowadzenia działań zmierzających do realizacji zawartej umowy. Której Pani/Pan jest stroną lub do podjęcia działań, na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO
  2. realizacji zadań własnych bądź zleconych Gminy, określonych przepisami prawa, w szczególności w art. 7 i 8 ustawy o samorządzie gminnym, oraz innych zadań i obowiązków wynikających z przepisów prawa na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
  3. ochrony Pani/Pana żywotnych interesów lub innej osoby fizycznej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. d) RODO
  4. sprawowania władzy publicznej lub realizacji zadania w interesie publicznych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO

Mogą wystąpić również przypadki, w których zostanie Pani/Pan poproszona/y o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w określonym celu i zakresie.

4)     odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty przetwarzające, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych oraz podmioty współpracujące z Administratorem np. podmioty wspierające obsługę informatyczną Urzędu w zakresie wykorzystywanego oprogramowania, świadczące usługi poczty email, hostingu, kancelaria prawna.

5)     Pani/Pana dane osobowe  nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

6)     Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa.

Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą być one przechowywane jedynie w celach archiwalnych zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

7)     posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Prawo to może podlegać ograniczeniu na podstawie przepisów.

8)     ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;

9)     podanie przez Pana/Panią danych osobowych może być wymogiem:

  1. ustawowym
  2. umownym
  3. warunkiem zawarcia umowy,

do których podania będzie Pani/Pan zobowiązana/y.

W pozostałych przypadkach podanie danych jest dobrowolne.

10)   Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.