Urząd Miejski
Przewodnik po Urzędzie Miejskim w Sułkowicach
32-440 Sułkowice
telefon: (12) 273-20-75,
(12) 273-21-48
fax: (12) 272-14-22
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /v6i252vype/SkrytkaESP
email:sulkowice@sulkowice.pl
Godziny otwarcia:
poniedziałek: 8:00 - 17:00
wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30
lipiec - sierpień:
poniedziałek: 8:00 - 17:00
wtorek - czwartek: 7:00 - 15:00
piątek: 7:00 - 14:00
Sala Obsługi Klienta na parterze budynku. Tu załatwić można:
Na dzienniku podawczym:
- złożenie wszelkich pism
- odbiór gotowych decyzji i dokumentów
W kasie:
- zapłata podatku
- należności i opłaty pozostałe
Urząd funkcjonuje na podstawie wewnętrznego podziału organizacyjnego na referaty i samodzielne stanowiska:
ZASTĘPCA BURMISTRZA GMINY SUŁKOWICE: Dariusz Melerowicz, pok. nr 224
SEKRETARZ GMINY: Ewa Kraus, pok. nr 226, tel. wew. 23
REFERAT ORGANIZACYJNY
pok. nr 01 - Sala Obsługi Klienta, centrala tel. (12) 273 20 75 i 273 21 84, wew. nr 35, 39
pok. nr 222 - Stanowisko ds. organizacyjnych, nr wew. 36
pok. nr 223 - Sekretariat Burmistrza Gminy Sułkowice, nr wew. 14
Referat załatwia sprawy:
- obsługa sekretariatu Burmistrza
- obsługa Rady Miejskiej i jej Komisji w ustalonym przez Burmistrza zakresie,
- obsługa poczty w tym poczty elektronicznej konta email: sulkowice@sulkowice.pl
- obsługa Biuletynu Informacji Publicznej
- obsługa wyborów parlamentarnych, prezydenckich, samorządowych,
- obsługa skarg i wniosków
Kierownik Referatu - Teresa Gatlik
REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH
pok. nr 06, nr wew. 19
Referat załatwia sprawy:
W zakresie Urzędu Stanu Cywilnego:
- rejestracja stanu cywilnego ludności,
- przyjmowanie oświadczeń mających wpływ na stan cywilny osób, wydawanie zaświadczeń, decyzji, zwolnień oraz sprawy wynikające z ustawy "Prawo o aktach stanu cywilnego" oraz "Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego".
W zakresie spraw obywatelskich:
- wydawanie i odbiór dowodów osobistych,
- ewidencja ludności, dokumenty tożsamości, rejestr i spis wyborców,
- ewidencja działalności gospodarczej,
- zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
- zezwolenia na zbiórki publiczne,
- zezwolenia na publiczny transport drogowy,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców,
- wojskowe,
- wnioski do CEIDG,
- zakładanie profilu zaufanego.
Kierownik Referatu - Piotr Piątek
URZĄD STANU CYWILNEGO / ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
pok. nr 05, nr wew. 30
- rejestracja stanu cywilnego ludności,
- przyjmowanie oświadczeń mających wpływ na stan cywilny osób, wydawanie zaświadczeń, decyzji, zwolnień oraz sprawy wynikające z ustawy "Prawo o aktach stanu cywilnego" oraz "Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego".
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Hanna Pluszczyk
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego - Piotr Piątek (pok. nr 06, nr wew. 19)
REFERAT TECHNICZNO-INWESTYCYJNY
- pok. nr 118 - Kierownik Referatu Techniczno-Inwestycyjnego, nr wew. 21
- pok. nr 117 - Referat Techniczno - Inwestycyjny, nr wew. 22
Referat załatwia sprawy:
- planowanie rozwoju infrastruktury komunalnej,
- sporządzanie projektów planów wieloletnich, rocznych w zakresie inwestycji i remontów,
- kompleksowe prowadzenie inwestycji i remontów,
- drogownictwa, energetyki,
- pozyskiwanie finansowych środków pomocowych
Kierownik Referatu: Wojciech Bargieł
REFERAT OŚWIATY, KULTURY I REKREACJI
pok. nr 228, nr wew. 24
Referat załatwia sprawy:
- oświaty i wychowania /w tym szkoły podstawowe, gimnazja i przedszkola/,
- kultury, sportu, turystyki, współpraca z Sułkowickim Ośrodkiem Kultury, stowarzyszeniami i klubami sportowymi.
Kierownik Referatu - Barbara Flaga
REFERAT GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I MIENIA KOMUNALNEGO
pok. nr 116, nr wew. 31 (kierownik) oraz 29
Referat załatwia sprawy:
- miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i lokalizacji inwestycji, wyrysy i wypisy z planu zagospodarowania,
- sprzedaży i oddawania w użytkowanie wieczyste gruntów stanowiących własność Gminy,
- gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości,
- organizowanie przetargów na sprzedaż i oddawanie gruntów w użytkowanie wieczyste,
- rozgraniczenia działek, podziały i numeracja nieruchomości.
Kierownik Referatu - Janusz Gędłek
REFERAT OCHRONY ŚRODOWISKA
pok. nr 111, nr wew. 18
pok. nr 115, nr wew. 20
Referat załatwia sprawy:
- ochrony przyrody i środowiska, oraz sprawy wynikające z ustawy "Prawo wodne".
Kierownik Referatu - Barbara Sroka
EKODORADCA
pok. nr. 113a, nr wew. 46, kom. 697 665 508
Ekodoradca - Patrycja Bujas, Katarzyna Zięba
REFERAT FINANSOWY
pok. nr 08 - Skarbnik Gminy - Dorota Hodurek, nr wew. 16
pok. nr 07 - Referat Finansowy, nr wew. 45 i 15
Referat prowadzi sprawy:
- projektowania budżetu i plany finansowe, analiza budżetu,
- rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,
- ewidencji i egzekucji należności budżetowych, majątku trwałego i finansowego,
- obsługi kasowej
Kierownik Referatu - Beata Małota
REFERAT PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH
pok. nr 02 i 03, nr wew. 13, 33
Referat prowadzi sprawy:
- wymiar podatków i opłat lokalnych,
- księgowość podatków i opłat,
- egzekucja należności podatkowych i opłat
Kierownik Referatu - Bernadetta Dudek
REFERAT ROZWOJU LOKALNEGO I PROMOCJI
pok. nr. 229, nr wew. 43 - fundusze, 28 - promocja
Referat prowadzi sprawy:
- pozyskiwanie funduszy zewnętrznych,
- przygotowywanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej,
- współpraca przy tworzeniu i realizacji dokumentów strategicznych Gminy,
- zarządzanie projektami w tym prowadzenie rozliczeń, sprawozdawczości i monitoringu z realizacji projektów,
- prowadzenie całości spraw związanych z promocją Gminy,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją polityki informacyjnej Gminy,
- zapewnienie obsługi poligraficznej oraz informacji wizualnej Urzędu i Gminy,
- kolportaż Gazety Gminnej "Klamra",
- współpraca międzynarodowa z miastami partnerskimi
- prowadzenie strony internetowej www.sulkowice.pl oraz profilu Gminy Sułkowice w mediach społecznościowych
Kierownik Referatu - Ewa Garbień
Pełnomocnik d/s rozwiązywania problemów społecznych:
budynek Zespołu Ekonomiki Oświaty, ul. 11 Listopada 9, nr. tel. 691 665 580
Prowadzi sprawy:
- profilaktyka uzależnień
- opracowanie i realizacja gminnego programu profilaktyki
Pełnomocnik - Aleksandra Hołoś
REFERAT BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO
pok. nr 112, nr wew. 44
pok. nr 112 - informatyk, nr wew. 12
Referat prowadzi sprawy:
- ochrona przeciwpożarowa w Gminie,
- prowadzenie całokształtu prac związanych z bezpieczeństwem w Gminie,
- obsługa monitoringu wizyjnego,
- prowadzenie obsługi informatycznej Urzędu,
- koordynowanie i nadzór nad całością spraw z zakresu Ochrony Danych Osobowych.
Kierownik - Jakub Światłoń
__________________________________________________________________________________________
Informujemy, że:
- sprawy komunikacji załatwia Starostwo Powiatowe w Myślenicach Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych - ul. Drogowców 2, tel. 12 272 37 82, 12 272 38 56,
- sprawy w zakresie ewidencji gruntów - wyrysy z map, wypisy z ewidencji gruntów, przeklasyfikowanie gruntów, uwłaszczenia itd. załatwiane są w Starostwie Powiatowym przy ul. Słowackiego 36, tel. 12 272 15 28 wew. 24,
- sprawy architektury i budownictwa załatwia Starostwo Powiatowe w Myślenicach, ul. Słowackiego 36, www.myslenicki.pl, tel: 12 272 11 34.