Przejdź do menu głównego Przejdź do treści Przejdź do stopki strony
  1. Strona główna
  2. Urząd Miejski

Urząd Miejski

Przewodnik po Urzędzie Miejskim w Sułkowicach

 

 

Urząd Miejski w Sułkowicach
Rynek 1
32-440 Sułkowice

telefon: (12) 273-20-75,
 (12) 273-21-48
fax: (12) 272-14-22

 Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP:  /v6i252vype/SkrytkaESP
email:sulkowice@sulkowice.pl

Godziny otwarcia:
poniedziałek: 8:00 - 17:00
wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

 

lipiec - sierpień:

poniedziałek: 8:00 - 17:00
wtorek - czwartek: 7:00 - 15:00
piątek: 7:00 - 14:00

 

Burmistrz Gminy Sułkowice przyjmuje obywateli w sprawie skarg i wniosków:
poniedziałki: 14:00 - 17:00
środy: 15:00 - 16:00
 

Sala Obsługi Klienta na parterze budynku. Tu załatwić można:

Na dzienniku podawczym:
- złożenie wszelkich pism
- odbiór gotowych decyzji i dokumentów

W kasie:
- zapłata podatku
- należności i opłaty pozostałe

 


Urząd funkcjonuje na podstawie wewnętrznego podziału organizacyjnego na referaty i samodzielne stanowiska:

ZASTĘPCA BURMISTRZA GMINY SUŁKOWICE: Dariusz Melerowicz, pok. nr 224

SEKRETARZ GMINY: Ewa Kraus, pok. nr 226, tel. wew. 23

 

REFERAT ORGANIZACYJNY 
pok. nr 01 - Sala Obsługi Klienta, centrala tel. (12) 273 20 75 i 273 21 84, wew. nr 35, 39 
pok. nr 222 - Stanowisko ds. organizacyjnych, nr wew. 36
pok. nr 223 - Sekretariat Burmistrza Gminy Sułkowice, nr wew. 14

Referat załatwia sprawy:  

- obsługa sekretariatu Burmistrza
- obsługa Rady Miejskiej i jej Komisji w ustalonym przez Burmistrza zakresie,
- obsługa poczty w tym poczty elektronicznej konta email: sulkowice@sulkowice.pl
- obsługa Biuletynu Informacji Publicznej
- obsługa wyborów parlamentarnych, prezydenckich, samorządowych,
- obsługa skarg i wniosków
 

Kierownik Referatu - Teresa Gatlik

 

REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH 
pok. nr 06, nr wew. 19

Referat załatwia sprawy: 

W zakresie Urzędu Stanu Cywilnego:
- rejestracja stanu cywilnego ludności,
- przyjmowanie oświadczeń mających wpływ na stan cywilny osób, wydawanie zaświadczeń, decyzji, zwolnień oraz sprawy wynikające z ustawy "Prawo o aktach stanu cywilnego" oraz "Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego".

W zakresie spraw obywatelskich:
- wydawanie i odbiór dowodów osobistych, 
- ewidencja ludności, dokumenty tożsamości, rejestr i spis wyborców,
- ewidencja działalności gospodarczej,
- zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
- zezwolenia na zbiórki publiczne,
- zezwolenia na publiczny transport drogowy,
- przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców,
- wojskowe,
- wnioski do CEIDG,
- zakładanie profilu zaufanego.

Kierownik Referatu - Piotr Piątek

 

URZĄD STANU CYWILNEGO / ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
pok. nr 05, nr wew. 30

- rejestracja stanu cywilnego ludności,
- przyjmowanie oświadczeń mających wpływ na stan cywilny osób, wydawanie zaświadczeń, decyzji, zwolnień oraz sprawy wynikające z ustawy "Prawo o aktach stanu cywilnego" oraz "Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego".

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Hanna Pluszczyk
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego - Piotr Piątek (pok. nr 06, nr wew. 19)

 

REFERAT TECHNICZNO-INWESTYCYJNY
- pok. nr 118 - Kierownik Referatu Techniczno-Inwestycyjnego, nr wew.  21
- pok. nr 117 - Referat Techniczno - Inwestycyjny, nr wew. 22

Referat załatwia sprawy:
- planowanie rozwoju infrastruktury komunalnej,
- sporządzanie projektów planów wieloletnich, rocznych w zakresie inwestycji i remontów,
- kompleksowe prowadzenie inwestycji i remontów,
- drogownictwa, energetyki,
- pozyskiwanie finansowych środków pomocowych
 

Kierownik Referatu: Wojciech Bargieł 

 

REFERAT OŚWIATY, KULTURY I REKREACJI
pok. nr 228, nr wew. 24

 Referat załatwia sprawy:
- oświaty i wychowania /w tym szkoły podstawowe, gimnazja i przedszkola/,
- kultury, sportu, turystyki, współpraca z Sułkowickim Ośrodkiem Kultury, stowarzyszeniami i klubami sportowymi.
 

Kierownik Referatu - Barbara Flaga

 

REFERAT GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I MIENIA KOMUNALNEGO
pok. nr 116, nr wew. 31 (kierownik) oraz 29

Referat załatwia sprawy:
- miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i lokalizacji inwestycji, wyrysy i wypisy z planu zagospodarowania,
- sprzedaży i oddawania w użytkowanie wieczyste gruntów stanowiących własność Gminy,
- gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości,
- organizowanie przetargów na sprzedaż i oddawanie gruntów w użytkowanie wieczyste,
- rozgraniczenia działek, podziały i numeracja nieruchomości.

Kierownik Referatu - Janusz Gędłek 

 

REFERAT OCHRONY ŚRODOWISKA
pok. nr 111, nr wew. 18 
pok. nr 115, nr wew. 20

Referat załatwia sprawy:
- ochrony przyrody i środowiska, oraz sprawy wynikające z ustawy "Prawo wodne".

Kierownik Referatu - Barbara Sroka

 

EKODORADCA
pok. nr. 113a, nr wew. 46, kom. 697 665 508

Ekodoradca - Patrycja Bujas, Katarzyna Zięba

 

REFERAT FINANSOWY
pok. nr 08 - Skarbnik Gminy - Dorota Hodurek, nr wew. 16
pok. nr 07 - Referat Finansowy, nr wew. 45 i 15

Referat prowadzi sprawy:
- projektowania budżetu i plany finansowe, analiza budżetu,
- rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej,
- ewidencji i egzekucji należności budżetowych, majątku trwałego i finansowego,
- obsługi kasowej

Kierownik Referatu - Beata Małota 

 

REFERAT PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH
pok. nr 02 i 03, nr wew. 13, 33 

Referat prowadzi sprawy:
- wymiar podatków i opłat lokalnych,
- księgowość podatków i opłat,
- egzekucja należności podatkowych i opłat
 
Kierownik Referatu - Bernadetta Dudek
 
 
REFERAT ROZWOJU LOKALNEGO I PROMOCJI
pok. nr. 229, nr wew. 43 - fundusze, 28 - promocja

Referat prowadzi sprawy:
- pozyskiwanie funduszy zewnętrznych,
- przygotowywanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej,
- współpraca przy tworzeniu i realizacji dokumentów strategicznych Gminy,
- zarządzanie projektami w tym prowadzenie rozliczeń, sprawozdawczości i monitoringu z realizacji projektów,
- prowadzenie całości spraw związanych z promocją Gminy,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją polityki informacyjnej Gminy,
- zapewnienie obsługi poligraficznej oraz informacji wizualnej Urzędu i Gminy,
- kolportaż Gazety Gminnej "Klamra",
- współpraca międzynarodowa z miastami partnerskimi
- prowadzenie strony internetowej www.sulkowice.pl oraz profilu Gminy Sułkowice w mediach społecznościowych   
 

Kierownik Referatu - Ewa Garbień

 

Pełnomocnik d/s rozwiązywania problemów społecznych:
budynek Zespołu Ekonomiki Oświaty, ul. 11 Listopada 9, nr. tel. 691 665 580


Prowadzi sprawy:
- profilaktyka uzależnień
- opracowanie i realizacja gminnego programu profilaktyki

Pełnomocnik - Aleksandra Hołoś

 

REFERAT BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO
pok. nr 112, nr wew. 44
pok. nr 112 - informatyk, nr wew. 12

Referat prowadzi sprawy:
- ochrona przeciwpożarowa w Gminie,
- prowadzenie całokształtu prac związanych z bezpieczeństwem w Gminie,
- obsługa monitoringu wizyjnego,
- prowadzenie obsługi informatycznej Urzędu,
- koordynowanie i nadzór nad całością spraw z zakresu Ochrony Danych Osobowych.

Kierownik - Jakub Światłoń

__________________________________________________________________________________________

Informujemy, że:
 

- sprawy komunikacji załatwia Starostwo Powiatowe w Myślenicach Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych - ul. Drogowców 2, tel. 12 272 37 82, 12 272 38 56,

- sprawy w zakresie ewidencji gruntów - wyrysy z map, wypisy z ewidencji gruntów, przeklasyfikowanie gruntów, uwłaszczenia itd. załatwiane są w Starostwie Powiatowym przy ul. Słowackiego 36, tel. 12 272 15 28 wew. 24,

- sprawy architektury i budownictwa załatwia Starostwo Powiatowe w Myślenicach, ul. Słowackiego 36, www.myslenicki.pl, tel: 12 272 11 34.